Zapomniałam hasła i mam problem z zalogowaniem się

Jeśli istnieje problem z zalogowaniem się w sklepie internetowym TOUS, należy skorzystać z opcji przypomnienia hasła przy logowaniu, klikając na przycisk „Nie pamiętasz  hasła?”. Można także zrobić zakupy jako Gość, bez logowania się na konto Klienta w sklepie internetowym.

Strona internetowa nie działa poprawnie, nie mogę obejrzeć produktów i złożyć zamówienia

Jeśli strona nie działa poprawnie i masz trudności z obejrzeniem produktów, lub nawet ze złożeniem zamówienia mamy kilka rad jak postąpić:

  • Przyciśnij Ctrl+F5 i odśwież cookie ’s
  • Spróbuj otworzyć stronę z innej przeglądarki: rekomendujemy Chrome
  • Odśwież przeglądarkę, odczekaj chwilę i spróbuj jeszcze raz
  • Wejdź na naszą stronę używając nowego okna INCOGNIOTO: używając Ctrl+Shift+N
  • Zrealizuj zakup jako Gość (bez logowania się na konto klienta)
  • Wyłącz automatyczne uzupełnianie formularzy i wpisz wszystkie swoje dane ręcznie
  • Jeśli zamawiasz przez telefon komórkowy przełącz się na widok PC: uruchom aplikację Internet, następnie wejdź na stronę touspolska.pl i wybierz ikonę opcji w prawym górnym rogu ekranu. Z rozwijanego paska wybierz komendę "Wersja komputerowa".

Jeśli powyższe rady nie pomogą wyślij prośbę o pomoc do Działu Obsługi Klienta TOUS: info.pl@tous.com  czynnego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Opisz szczegółowo swój problem i dołącz zdjęcie ekranu.

Jakie są formy płatności za zamówienie przez Internet?

Zamawiając przez Internet oprócz płatności gotówką przy dostawie możliwa jest również zapłata kartą płatniczą lub przelewem internetowym on-line.

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia a opłaciłam je on-line

Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia sprawdź przede wszystkim czy na pewno transakcja zakończyła się sprawdzając jej status w Twoim banku.

Z koszyka zniknęły mi zarezerwowane w sklepie internetowym produkty.

Produkty które wkładasz do koszyka nie są rezerwowane. Może się zatem zdarzyć, że zostaną zakupione przez kogoś innego. Pamiętaj, żeby nie zwlekać zbyt długo

W jaki sposób mogę kupić produkty TOUS podczas TOUS Days?

Nasze produkty możesz kupić tak jak zazwyczaj: osobiście w sklepie stacjonarnym, w sklepie internetowym z dostawą pod wybrany adres w Polsce lub do odbioru w jednym z naszych Salonów, a także poprzez WhatsApp z dostawą pod wybrany adres w Polsce, lub do odbioru w jednym z naszych Salonów.

 

Jak szybko dostarczacie zamówione produkty?

Standardowo zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych, jednak podczas TOUS Days termin ten może uleć wydłużeniu z powodu zwiększonej sprzedaży. W dniu wysyłki z magazynu otrzymasz powiadomienie SMS lub e-mail, a kurier dostarczy Ci paczkę w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. W przypadku opóźnień w dostawie uprzedzimy  Cię o tym wysyłając wiadomość e-mail.

 

Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym i nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia

Jeśli złożyłaś zamówienie i nie otrzymałaś potwierdzenia mamy dla Ciebie kilka rad:

  • Sprawdź status płatności w swoim banku (jeśli korzystałaś z opcji płatności on-line)
  • Sprawdź czy wiadomość od nas nie wpadła do Spamu
  • Upewnij się czy prawidłowo wpisałaś adres e-mail w zamówieniu
  • Jeśli złożyłaś zamówienie korzystając z Twojego konta internetowego w TOUS, sprawdź status zmówienia logując się na konto

Jeśli powyższe punkty Cię nie dotyczą wyślij e-mail do działu obsługi Klienta TOUS  info.pl@tous.com  podając imię i nazwisko kupującego, adres e-mail, z którego dokonano zakupu, oraz datę złożenia zamówienia z przybliżoną godziną. Sprawdzimy i damy Ci znać.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za przesyłkę?

Za zamówienia w  sklepie internetowym TOUS Polska  można zapłacić gotówką przy dostawie jak również on-line kartą płatniczą lub transferem bankowym.

Uwaga: kurier nie przyjmuje płatności kartą płatniczą ani BLIK’iem

 

Złożyłam zamówienie i chcę zmienić adres dostawy. Co zrobić?

Dostawę możesz przekierować tylko po otrzymaniu informacji o numerze listu przewozowego kontaktując się osobiście z UPS pod nr tel.  +48 22 489 48 77, lub wprowadzając nowy adres korzystając  z linku: monitoruj paczkę w UPS.

Numer listu przewozowego znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości  e-mail:” SPAKOWANE”

 

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy kurierem UPS to 15 PLN przy płatności on-line i 20 PLN przy płatności gotówką  u kuriera. Jeżeli jednak wartość zamówienia to minimum 500 PLN, wówczas koszt dostawy pokrywa TOUS. Zamówienia z odbiorem w Sklepie stacjonarnym TOUS dostarczamy bez opłaty za transport.

 

Proszę o anulowanie zamówienia złożonego przez Internet

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie jesteśmy w stanie anulować zamówienia po jego złożeniu.

 

Proszę o modyfikację  zamówienia internetowego, które złożyłam w dniu dzisiejszym

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie jesteśmy w stanie zmodyfikować zamówienia po jego złożeniu. W przypadku chęci dodania produktu, prosimy o złożenie dodatkowego zamówienia.

 

Proszę o wymianę zamówionego w sklepie internetowym  produktu na inny

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie jesteśmy w stanie zmodyfikować zamówienia po jego złożeniu w sklepie internetowym. Nie możemy zatem wymienić produktu na inny.

 

Gdzie jest moja paczka? Czekam już długo

Standardowo zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych, jednak podczas TOUS DAYS termin ten może uleć wydłużeniu z powodu zwiększonej sprzedaży. W dniu wysyłki z magazynu otrzymasz powiadomienie SMS lub e-mail, a kurier dostarczy Ci paczkę w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych. Jeśli nie otrzymałaś powiadomienia, Twoje zamówienie jest jeszcze przygotowywane w magazynie. Jeśli otrzymałaś powiadomienie i nadal czekasz na paczkę skontaktuj się  z kurierem UPS pod nr tel.  +48 22 489 48 77 podając numer listu przewozowego, skorzystaj  z linku:  monitoruj paczkę w UPS .

Czy produkty z outletu też są objęte promocją z okazji TOUS Days?

Promocja obejmuje grupę produktów, w której mogą się znaleźć także produkty z outletu.

 

Moja koleżanka dostała  kod promocyjny, umożliwiający jej zakup jeszcze przed rozpoczęciem promocji z okazji TOUS Days. Dlaczego ja go nie dostałam?

Co roku pewna grupa Klientów zostaje zaproszona do udziału w przedsprzedaży, na podstawie zasad ustalonych przez TOUS w Hiszpanii. Być może w przyszłym roku znajdziesz się w grupie zaproszonych. W tym roku zapraszamy Cię serdecznie do skorzystania z oferty promocyjnej przygotowanej dla Wszystkich naszych Klientów, od 04.06.2021.

 

Czy rabat, który otrzymałam podczas zamówienia w czasie promocji z okazji TOUS Days będę mogła wykorzystać  później przy zakupie produktu przecenionego/OUTLET?

Rabat, który otrzymałaś do wykorzystania na następne zakupy  produktów TOUS jest ważny do 31.07.2021 i możesz go wykorzystać również kupując produkty w naszym outlecie.

 

 Czy robiąc zakupy w outlecie  podczas TOUS Days otrzymam rabat promocyjny na następne zakupy?

Kupując produkty w outlecie podczas TOUS Days otrzymasz kod rabatowy do wykorzystania podczas następnych zakupów w TOUS. Znajdziesz go na dowodzie zakupu.  Kupon jest ważny do 31.07.2021.

 

 Dlaczego produkt XXX nie jest w promocji podczas TOUS Days?       

Podczas TOUS Days w promocji oferujemy tylko wybrane kolekcje. W tym roku  w naszej ofercie nie znalazł się produkt, o który pytasz.

 

Kiedy zaczyna się Promocja TOUS Days?

Promocja w sklepie internetowym rozpoczyna się 04.06.2021 o godzinie 02:00 a kończy 13.06.2021 o godzinie 23:59. Tylko zamówienia złożone w tym czasie objęte są warunkami promocyjnymi.

 

Jak mogę dokonać zakupu promocyjnego, tylko w sklepie internetowym, czy także w sklepie stacjonarnym?

Podczas TOUS Days zakupu promocyjnego możesz dokonać w wygodny dla Ciebie sposób, tzn. w sklepie internetowym, w sklepie stacjonarnym lub korzystając z komunikatora WhatsApp touspolska.pl/salony-whatsapp.

 

Nie dostałam prezentu do zamówienia, a kupiłam 3 produkty.

Jeśli Twoje zamówienie spełniło warunki promocji TOUS Days, a nie dostałaś prezentu do zamówienia, prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta TOUS, wysyłając email na adres info.pl@tous.com zawierający opis sytuacji i następujące dane: imię i nazwisko kupującego i numer zamówienia, lub jeśli go nie posiadasz imię i nazwisko kupującego, adres e-mail, z którego złożone zostało zamówienie, oraz datę zamówienia.

 

Mój kod promocyjny nie działa. Co mam zrobić?

Jeśli Twój kod promocyjny nie działa mamy dla Ciebie kilka rad:

  • Sprawdź czy prawidłowo wpisany został kod, z uwzględnieniem dużych i małych liter
  • Jeśli kopiujesz i wklejasz Kod, sprawdź czy nie kopiujesz go wraz ze spacją (spacja traktowana jest przez system jako znak). Usuń spację.
  • Sprawdź czy nie uruchomiony został Caps. Lock na Twojej klawiaturze
  • Jeśli powyższe punkty Cię nie dotyczą wyślij wiadomości do Działu Obsługi Klienta TOUS info.pl@tous.com podając Kod, Twoje dane (imię i nazwisko), oraz adres e-mail. Zajmiemy się tym.

Nie dostałam obiecanego kodu promocyjnego na następne zakupy. Co mam zrobić?

Przede wszystkim upewnij się, że Twój bieżący zakup spełnił warunki promocji, uprawniające Cię do otrzymania kodu rabatowego. Jeśli tak to kod rabatowy do użycia podczas następnych zakupów (w terminie do 31.07.2021) znajduje się na Twoim dokumencie zakupu (faktura). Jeśli nie masz na dokumencie zakupu, sprawdź swoją skrzynkę e-mail, być może wysłaliśmy Ci go w odrębnej komunikacji (nie zapomnij sprawdzić skrzynki ze spamem). Jeśli nadal masz problem skontaktuj się działem obsługi Klienta TOUS e-mailem info.pl@tous.com podając swoje dane i numer zamówienia promocyjnego.

Dowód zakupu produktów zakupionych on-line wysyłamy w formie elektronicznej  e-mailem, zatytułowanym „SPAKOWANE. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail.

 

Zakupiłam większą ilość produktów podczas promocji. Czy mogę otrzymać dwa kody rabatowe i  dwa przedmioty promocyjne?

Zgodnie z regulaminem promocji TOUS Days jesteś uprawniona do otrzymania jednego prezentu do każdego  zamówienia spełniającego warunki promocji. Jeśli więc złożyłaś więcej niż jedno zamówienie, to tak.

 

Do kiedy mogę wykorzystać kod promocyjny który otrzymałam do  użycia przy następnych zakupach?

Kod rabatowy który otrzymałaś podczas TOUS Days, upoważnia Cię do jego użycia podczas następnych zakupów nie później niż do 31.07.2021 włącznie. Kod możesz wykorzystać robiąc zakupy w sklepie internetowym lub stacjonarnym, oraz przez WhatsApp.  Zapraszamy.

Czy mogę prosić o specjalne opakowanie zakupionego przeze mnie produktu promocyjnego?

W związku z dużym zainteresowaniem naszą promocją i ambicją dostarczenia Państwu produktów w jak najkrótszym czasie, podczas TOUS Days staramy się uprościć wszystkie nasze operacje. Z tego powodu w okresie tym produkty wysyłamy tylko w standardowych opakowaniach.

 

Kupiłam produkt w promocji i chcę go zwrócić. Co mam zrobić?

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania, korzystając z możliwości odstąpienia od umowy. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: odstąpienie od umowy. Płatność za produkt zwrócimy w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. W formularzu odstąpienia od umowy nie zapomnij podać nr konta bankowego do zwrotu płatności, jeśli płaciłaś za zakup u kuriera.    

        

Kupiłam w sklepie internetowym produkty w promocji TOUS Days i chcę zwrócić jeden z nich, czy muszę zwrócić także otrzymany prezent?

Jeśli kupiłaś produkt w sklepie on-line i  zwrócisz jeden z nich, to musisz zwrócić także otrzymany prezent, chyba że mimo dokonanego zwrotu Twoje zamówienie nadal będzie spełniać warunki promocji określone w Regulaminie Promocji

 

Otrzymałam uszkodzony produkt zamówiony podczas Promocji TOUS Days i muszę go zwrócić. Czy zwracając produkt muszę zwrócić także prezent? Chciałabym go zatrzymać, gdyż powód  nie wynika z mojej winy.

Jeśli otrzymałaś uszkodzony produkt zaproponujemy Ci jego wymianę w dowolnym sklepie stacjonarnym na nowy, pozbawiony wady. Gdybyśmy jednak nie mogli tego zrobić z powodu np. braku produktu, wówczas odbierzemy uszkodzony produkt, zwrócimy płatność, którą za niego dokonałaś, a prezent pozostanie u Ciebie.