Reklamacje

REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ DO 14 DNI OD DATY ICH OTRZYMANIA

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

 

REKLAMACJE MOŻNA ZŁOŻYĆ PO PRZEZ WYSYŁKĘ PRODUKTU NA NASZ ADRES WRAZ Z FORMULARZEM REKLAMACYJNYM DOSTĘPNYM TUTAJ ORAZ DOKUMENTEM POTWIERDZAJĄCYM ZAKUP. JEŻELI NIE POSIADASZ JUŻ DOKUMENTU ZAKUPU SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM REKLAMACJI TOUS.

Adres:

TOUS Reklamacje

Porcelanowa 23 Biuro CO.FACTORY 1p

40-246 Katowice

email: reklamacje@tous.com

lub

ZŁÓŻ REKLAMACJĘ W SALONIE STACJONARNYM. NASZA OBSŁUGA POMOŻE CI DOPEŁNIĆ FORMALNOŚCI.

PAMIĘTAJ JEDNAK ABY ZABRAĆ ZE SOBĄ DOWÓD ZAKUPU. LISTA SALONÓW STACJONARNYCH DOSTĘPNA tutaj.