Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Reklamacje
REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ DO 14 DNI OD DATY ICH OTRZYMANIA
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
REKLAMACJE MOŻNA ZŁOŻYĆ PO PRZEZ WYSYŁKĘ PRODUKTU NA NASZ ADRES WRAZ Z FORMULARZEM REKLAMACYJNYM DOSTĘPNYM TUTAJ ORAZ DOKUMENTEM POTWIERDZAJĄCYM ZAKUP. JEŻELI NIE POSIADASZ JUŻ DOKUMENTU ZAKUPU SKONTAKTUJ SIĘ Z DZIAŁEM REKLAMACJI TOUS.
Adres:
TOUS Reklamacje
Porcelanowa 23 Biuro CO.FACTORY 1p
40-246 Katowice
email: reklamacje@tous.com
lub
ZŁÓŻ REKLAMACJĘ W SALONIE STACJONARNYM. NASZA OBSŁUGA POMOŻE CI DOPEŁNIĆ FORMALNOŚCI.
PAMIĘTAJ JEDNAK ABY ZABRAĆ ZE SOBĄ DOWÓD ZAKUPU. LISTA SALONÓW STACJONARNYCH DOSTĘPNA tutaj.
