Uprzejmie informujemy, że zgodnie z wprowadzonymi obostrzeniami związanymi z epidemią COVID-19 od dnia 20-go marca do dnia 25-go kwietnia nasze salony pozostaną zamknięte.

 

Zachęcamy do składania zamówień drogą internetową na stronie www.touspolska.pl lub do bezpośredniego kontaktu poprzez WhatsApp z wybranym przez Państwa Salonem stacjonarnym.

Nasi Doradcy Klienta w salonach są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00.

 

>>Sprawdź zasady składania zamówień przez WhatsApp <<

 

 

 

Obecnie odbiór zamówień internetowych w salonach stacjonarnych nie jest możliwy.

Jeżeli nie zdążyłeś odebrać swojego zamówienia, nasi Specjaliści

skontaktują się z Tobą w celu ustalenia innego sposobu jego dostarczenia. 

Pamiętaj, że po ponownym otwarciu salonów, będziesz mógł osobiście odebrać swoje zamówienie.

Okres odbioru wydłużyliśmy do 25 maja

 

 

 

Produkty zakupione w sklepie stacjonarnym od dnia 6 marca będzie można wymienić do 11-go maja.

 

 

 

Zamówienia internetowe złożone pomiędzy 20 lutego, a 25 kwietnia będzie można zwrócić do 25 maja.

Obecnie wykonanie zwrotu jest możliwe jedynie poprzez odesłanie towaru na adres:

 

RECEPCJA ARVATO DC4
KOPYTÓW 44D
05-870 BŁONIE
Polska
ZWROTY TOUS

 

 

 

W obecnej sytuacji złożenie reklamacji, lub zamówienie usługi serwisowej produktu możliwe jedynie poprzez Dział Obsługi Posprzedażowej. Produkty należy wysłać na adres:

 

TOUS REKLAMACJE

PORCELANOWA 23 BIURO CO.FACTORY 1P

40-246 KATOWICE

 

Ze względu na sytuację epidemiologiczną, oraz w związku z wprowadzonymi obostrzeniami, które skutkują czasowym zamknięciem salonów sprzedaży Tous,

szacowany termin odbioru reklamacji podany w wiadomości SMS może ulec wydłużeniu. 

Reklamowane i serwisowane produkty (po naprawie) zostaną odesłane bezpośrednio na adres Klienta.

 

 

Jeżeli Twoja karta podarunkowa straci ważność podczas gdy salony pozostaną zamknięte wydłużymy jej termin ważności o tydzień od momentu otwarcia salonów.

W celu przedłużenia ważności karty, która straciła ważność pomiędzy 20 marca a 25 kwietnia prosimy o kontakt z salonem stacjonarnym bądź z infolinią TOUS.