Ładuję...

 

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z wprowadzonymi obostrzeniami związanymi z epideminą COVID-19 od dnia 28-go grudnia do dnia 31-go stycznia nasze salony pozostaną zamknięte.

 

Zachęcamy do składania zamówień drogą internetową na stronie www.touspolska.pl.

 

Obecnie możliwość odbioru zamówień internetowych w salonach stacjonarnych jest niedostępna.

Jeżeli nie zdążyłeś odebrać swojego zamówienia, bądź nie jest ono jeszcze gotowe do odbioru,

nasza obsługa klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia adresu pod który będziemy mogli wysłać paczkę z zamówionym produktem. 

Pamiętaj, że możesz odebrać swoje zamówienie po ponownym otwarciu salonów.

Obecnie czas na odebranie zamówienia został wydłużony do 28 lutego

 

 

 

Produkty zakupione od dnia 28-go listopada w sklepie stacjonarnym będzie można wymienić do 28-go lutego.

 

Pamiętaj, że warunkiem wymiany jest nienaruszony stan produktu.

 

 

 

Zamówienia internetowe złożone od dnia 28-go listopada do 17-go stycznia będzie można zwrócić do 28-go lutego.

Obecnie wykonanie zwrotu jest możliwe jedynie poprzez wysyłkę towaru do magazynu centralnego na adres:

 

RECEPCJA ARVATO DC4
KOPYTÓW 44D
05-870 BŁONIE
Polska
ZWROTY TOUS

 

Pamiętaj, że produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

 

 

W obecnej sytuacji złożenie reklamacji bądź jakiejkolwiek usługi serwisowej jest możliwe jedynie poprzez wysyłkę produktu na adres:

 

TOUS REKLAMACJE

PORCELANOWA 23 BIURO CO.FACTORY 1P

40-246 KATOWICE

 

Ze względu na sytuację epidemiologiczną oraz w związku z wprowadzonymi obostrzeniami, które skutkują czasowym zamknięciem salonów sprzedaży Tous,

szacowany termin odbioru reklamacji podany w wiadomości SMS może ulec wydłużeniu. 

Reklamacje, które będą gotowe do odbioru podczas gdy obowiązują wspomniane obostrzenia zostaną wysłane na adres klienta.

 

 

Jeżeli Twoja karta podarunkowa straci ważność podczas gdy salony pozostaną zamknięte wydłużymy jej termin ważności o tydzień od momentu otwarcia salonów.

W celu przedłużenia ważności karty, która straciła ważność pomiędzy 28 grudnia a 28 lutym prosimy o kontakt z salonem stacjonarnym bądź z infolinią TOUS.